Fysioksen asiakastyytyväisyys on Suomen huipputasoa

Mittaamme Fysioksella asiakastyytyväisyyttä säännöllisesti kehittääksemme toimintaamme. Fysioksen asiakastyytyväisyys on Suomen huipputasoa. NPS-luku (Net Promoter Score) oli viimeisimmässä mittauksessa 92. NPS:llä mitataan asiakkaan suositteluhalukkuutta ja tyytyväisyyttä asteikolla 0-100, joten NPS-lukumme 92 on erittäin korkea. Toisin sanoen, asiakkaistamme 4,6/5 suosittelee meitä.

Mittaamme asiakastyytyväisyyttä säännöllisesti ja kehitämme aktiivisesti asiakaskokemusta ja -tyytyväisyyttä. Mittaamme tyytyväisyyttä ja suositteluhalukkuutta kaikista asiakasryhmistä ja niin ensikäynnistä, hoitosarjoista kuin etäterapiastakin. Tutkimusyhtiö Iro Researchin tekemien NPS-tutkimuksien mukaan Suomen parhaimpienkin brändien NPS on hieman yli 70. Olemme siis ylpeitä siitä, että asiakkaamme ovat erittäin tyytyväisiä Fysioksen palveluun ja valmiita suosittelemaan meitä.


Julkaistu 26.5.2020 kategoriassa Ajankohtaista