Kuntosali- ja ryhmäliikuntapalvelut Kouvolassa

Fysios Aktiivista löydät monipuoliset kuntosali- ja ryhmäliikuntapalvelut. Nykyaikainen kuntosalimme tuo uusia mahdollisuuksia omaehtoiseen terveysliikuntaan, kunnon kehittämiseen ja ylläpitämiseen. Palvelemme joustavasti vuoden jokaisena päivänä.

Osta kuntosaliaikaa

Ilmoittaudu mukaan ryhmätunneille

Ilmoittaudu ryhmätunneille

Matalan kynnyksen palveleva kuntosali

Fysios Aktiivin monipuolisessa kuntosalissa tukenasi on laajan koulutus- ja osaamisskaalan omaava henkilöstö. Meillä voit kuntoilla sellaisena kuin olet. Meille voivat tulla niin nuoret kuin ikääntyneet itsestään huolehtivat, kuntosaliharjoittelua aloittelevat ja himourheilijat. Meillä voit treenata yksin tai ryhmässä, kuntoutuksen osana tai oman hyvinvoinnin innoittamana. Kulkuavaimella sinulla on kulku kuntosalille joka päivä klo 5-24.

Toiminnallinen kuntosali

Kuntosaliltamme löytyy myös kattava toiminnallinen alue, josta löytyy mm. painonnostolava, laaja tekonurmialue, pallonheittoseinä, vapaat painot sekä muut kattavat välineet toiminnalliseen harjoitteluun. Toiminnallisella salilla voi harjoitella monipuolisesti ja kokonaisvaltaisesti ja se sopii niin oman tasonsa mukaisesti kuntoilevalle kuin kovaa treenaavalle urheilijalle.

Kuntosalilaitteet

Aktiivin monipuolisesta kuntosalilaitevalikoimasta löytyy jokaisen harjoitteluun sopiva laitteisto, joilla voi treenata hallitusti ja turvallisesti. Laitevalikoimaamme kuuluu laadukkaita Technogymin ja Precorin laitteita sekä Ironfitin vipuvarsilaitteita. Meiltä löytyy myös Easy Line -laitteet, jotka tukevat lihasten vastapareja ja sopivat hyvin kiertoharjoitteluun.

Lisäksi meiltä löytyy KINESIS™ -laitteet. Kinesis™ -laitteet ovat nivelystävällisiä ja sopivat kaikille liikkuvuuden, kehonhallinnan, voiman ja koordinaation harjoittamiseen. Harjoittelu tukee kuntoutumista ja sopii tiettyihin erityistarpeisiin. Harjoittelu on hyvä aloittaa koulutetun ohjaajan opastuksella. KINESIS™ -salissa voi treenata omatoimisesti tai tulla ohjatuille ryhmätunneille.

 

Henkilökunta neuvoo tarvittaessa kuntosalilaitteiden käytössä. 

Meillä on myös Personal trainer -palveluja sekä kuntotestausta. Lisätietoja saat asiakaspalvelustamme p. 05 3110 338 tai [email protected]

Osta kuntosaliaikaa

Liikuntaryhmät

Personal trainer -tasoisen palvelun takaavat ammattitaitoiset ohjaajat, jotka hallitsevat kehonhuollon koko kirjon. Tarjoamme juuri sinulle parhaiten sopivia liikkeitä.


ILMOITTAUDU MUKAAN RYHMÄTUNNEILLE >>

Ryhmien aikataulut näet alta:

Aktiivi ryhmäliikunta syksy 2020


Ilmoittaudu ryhmätunneille

Kuntosali- ja ryhmäliikuntahinnasto

Kuntosali 1 kk***49 EUR / kk
Kuntosali 6 kk*46 EUR / kk
Kuntosali 12 kk*42 EUR / kk
Kuntosali 24 kk*38 EUR / kk
Yhdistelmä (kuntosali + ryhmäliikunta) 1 kk***63 EUR / kk
Yhdistelmä 6 kk*59 EUR / kk
Yhdistelmä 12 kk*53 EUR / kk
Yhdistelmä 24 kk*48 EUR / kk
Kuntosali kertamaksu 1 kk**59 EUR / kk
Kuntosali kertamaksu 4 kk**179 EUR / kk
Yhdistelmä kertamaksu 1 kk**73 EUR / kk
Yhdistelmä kertamaksu 4 kk**226 EUR / kk
Yhdistelmä 10 x kortti (voimassa 3 kk)69 EUR
Yhdistelmä Päiväpassi11 EUR
Liittymismaksu29 EUR
Opiskelijat / eläkeläiset- 10 %

* 6 kk, 12 kk ja 24 kk jäsenyydet ovat määräaikaisia. Mikäli et tee uutta määräaikaista sopimusta, jäsenyys jatkuu määräaikaisuuden jälkeen toistaiseksi voimassa olevana sopimuksena. Halutessasi voit kuitenkin laittaa kortin tauolle 50 % normaalihinnasta.

** 1 kk ja 4 kk kertamaksut sisältävät liittymismaksun. Sopimus ei jatku määräaikaisuuden jälkeen. Maksetaan etukäteen kertamaksuna, ei mahdollisuutta tauottaa.

*** 1 kk jäsenyyden sopimus on jatkuva, irtisanomisaika on 1 kk (kuluva kuukausi + yksi kuukausi).

TUNTIKUVAUKSET

Fysios Aktiivissa on monipuolinen ryhmäliikuntatarjonta, sinun ei tarvitse kuin valita sinulle mieluisin ryhmätunti. Tunneillamme pääset mm. kehittämään ryhtiä ja liikkuvuutta, parantamaan lihasvoimaa ja nostamaan sykettä.

Huom! Tuntivalikoima vaihtelee ja kaikkia tunteja ei ole valikoimassa yhtäaikaa.

Pilates I

Pilates I on helpompi pilatestunti, mikä soveltuu hyvin pilatesta aloittaville ja vähemmän käyneille. Tunnilla kehität liikehallintaa, voimaa ja liikkuvuutta tehokkaasti mutta turvallisesti.

Pilates II

Pilates II on haastavampi pilatestunti, mikä soveltuu jo aiemmin tunneilla käyneille. Tällä tunnilla tehdään kehoa monipuolisesti haastavia, mutta turvallisia pilatesharjoitteita, joilla kehität edelleen keskivartalon voimaa ja liikehallintaa sekä kehon liikkuvuutta. Huom! Emme suosittele tuntia ensikertalaisille.

Fasciamethod 45

Fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltotunti. Liikkuvuusharjoitteet perustuvat fascialinjoihin. Tunnin lopuksi kipupisteiden käsittelyä fasciapalloilla. Sopii kaikille.

Astangajooga I ja II

Astangajooga on dynaaminen perinteinen joogatyyli. Sen erityispiirteitä ovat vinyasa, joka tarkoittaa hengityksen ja liikkeen yhdistämistä, ja samojen liikkeiden ja sarjojen toistoa ilman välirentoutuksia. Astangajooga I soveltuu aloittelijoille sekä vähemmän jooganneille. Astangajooga II on hieman haastavampi tunti niille, joilla on jo perusteet hallussa.

Yinjooga

Yinjooga on hidas, passiivinen harjoitus, jossa asanat tuetaan apuvälineitä käyttäen. Asennoissa ollaan useampia minuutteja, jotta venytys saataisiin ulottumaan kehon syvimpiinkin kerroksiin. Parhaimmillaan Yinjooga on meditatiivinen harjoitus.

Flowjooga

Flowjooga on virtaavaa joogaa, joka kehittää liikkuvuutta, tasapainoa ja kehonhallintaa. Joogaliikkeestä toiseen siirrytään ilman taukoa ja hengitys sekä liike virtaavat pysähtymättä. Harjoitus avaa kehoa ja rentouttaa mieltä.

Aktiivistartti

Aktiivistartti on perusjumppaa ilman vaikeita sarjoja tai hyppyjä. Tavoitteena on peruskunnon, liikkuvuuden, lihaskunnon ja ryhdin parantaminen ja ylläpitäminen. Sopii aloittelijoille ja kevyemmän liikunnan ystäville.

Aktiivifit

Aktiivifit on tehokas kokovartalon lihaskuntotreeni, joka sopii hyvin myös aloittelijoille. Alkulämmittelyn jälkeen tehdään 2-3 lihaskuntopatteria, joiden välissä on selkeä palauttelujakso. Välineinä on mm. kahvakuulat, käsipainot, levypainot ja renkaat.

Aktiivipump

Aktiivipump on tehokas lihaskuntotunti, jossa liikkeet tehdään musiikin tahtiin yhtä aikaa. Saat ihan eri tavalla buustia ryhmästä! Välineinä on pumppitangot. Sopii hyvin myös aloittelijoille!

Lavis

Lavis-lavatanssijumppa on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa, että kukaan talloo varpaille. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, tango, valssi, cha cha ja samba. Tunnilla opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

Voima: Alavartalo ja ylävartalo

Noin 8 viikon jaksolla kehitetään maksimivoimaa vaihtuviin pääliikkeisiin. Viikko-ohjelma on kaksijakoinen. Käy kerran viikossa molemmissa!

Voima: Kokovartalo

Koko vartaloa hivelevä voimatreeni. Teema: hyvä treeni hyvällä tekniikalla. Tällä tunnilla saat oppia myös olympianostojen tekniikkaan.

TRX-Kinesis: Iisi 45

Voimaa, kestävyyttä, tasapainoa ja liikkuvuutta kehittävä tunti TRX-taljoilla sekä Kinesis-laitteilla. Vahvistaa syviä lihaksia ja parantaa selän hyvinvointia. Sopii kaikille, erityisesti tuki- ja liikuntaelinongelmista kärsiville. Tunnin kesto on 45 minuuttia. Sopii aloittelijoille!

TRX-Kinesis: Kunto 55

Kuntotunnissa on Iisiä pidempi työosuus. Voiman, tasapainon ja keskivartalonhallintan lisäksi nostetaan sykettä. Tunnin kesto 55 minuuttia.

Aktiivicircuit

Jos kaipaat vanhaa kunnon kiertoharjoittelua, niin se on tässä. Voit säätää temmolla ja painolla oman tasosi. Voimaa ja kestävyyttä saat tälläkin tunnilla.

Aktiivicross

Toiminnallinen tunti, jossa kehittyy sekä voima että kestävyys. Tunti on haastava, mutta tarvittaessa ammattitaitoiset ohjaajamme skaalaavat liikkeet jokaisen kuntotasoon sopivaksi.

Kahvakuula

Kahvakuulaliikkeet haastavat koko kehoa, ja lihaskunnon lisäksi nousee syke. Kuntoiluvälineenä kuula on monipuolinen, ja ohjatulla tunnilla opit turvalliset tekniikat.

Kehonpainoharjoittelu

Treeniä oman kehon painolla. Liikkeet kehittävät voiman ohella kehon koordinaatiota, tasapainoa ja liikkuvuutta. Tunnin alussa on voimaosio, ja tunnin lopussa yllätystreeni.

AktiiviMix

AktiiviMix on sekoitus lihaskuntoa, corea ja sykkeennostoa ja tabatatreeniä. Nopeatempoinen ja hyppyjäkin sisältävä tunti. Liikkeet tehdään yhdessä musiikin tahdittamina. Keskiraskas tunti. Ohjaajalta saat vinkit myös siihen, miten kevennät tehoja tarvittaessa.

Kuntokamppailu

Tunneilla opit nyrkkeilyn ja kamppailun perusteita. Siinä sivussa kunto kasvaa, koordinaatio- ja reagointikyky paranee sekä niska-hartiakivut saavat kyytiä. Kuntokamppailu sisältää myös potkuja. Tekniikat tehdään välineisiin.

Sisäpyöräily

Kehittää tehokkaasti aerobista kuntoa. Selkeät työ- ja palauttelujaksot. Body Bike Smart+ -sovelluksella saat tunnista enemmän irti. Pyöräily on myös tehokasta rasvanpolttoa, jossa kiinteytät erityisesti pakara-, reisi- ja vatsa- osastoa. Vastuksella säädät itsellesi sopivan tason. Tunnin kesto 45 minuuttia.

ULKOTREENI Aktiivirun

AktiiviRunissa keskitytään juoksun treenaamiseen vaihtuvalla teemalla. Treenit ovat ulkona, joten säänmukainen varustus on tarpeen. Kokoontuminen Aktiivin aulassa. Huom! Talvella toiveiden ja lumitilanteen mukaan mahdollisuus siirtyä myös juoksupoluilta ladulle.

Tutustu Fysios Kouvola Aktiivin toimipisteeseen

Tutustu