Fysios Terapia-teamin asiakkaille

banner

Hyvä Asiakkaamme,

Tervetuloa asiakkaaksemme ja kiitos meitä kohtaan osoittamastanne luottamuksesta. Teemme parhaamme voidaksemme palvella Teitä mahdollisimman hyvin. Onnistuneen hoitotuloksen ja miellyttävien kokemusten turvaamiseksi kerromme Teille näin hoidon aluksi seuraavat oleelliset asiat:

Fysios Terapia - team Oy

Yrityksessämme työskentelee fysioterapeutteja, toimintaterapeutteja, terapia-avustaja sekä toimistohenkilökuntaa. Kaikki käytännön asiat, koskien maksusitoumuksia, laskutusta, hoitoaikojen peruutuksia tms. hoitaa vastaanottomme (toimitusjohtaja Jenni Hellman ja toimistopäällikkö Mikko Kettunen).

Ajanvaraus

Uudet hoitoajat on käytännöllisintä sopia aina hoitavan terapeutin kanssa. Voit toki tässäkin asiassa jättää soittopyynnön toimistoomme.

Hoitoaika

Hoitoajan kesto määräytyy maksusitoumuksen mukaan. Huolehdittehan terapia-ajoistanne, näin vältymme myöhästymisen aiheuttamalta terapia-ajan lyhentämiseltä. Jos myöhästyminen tapahtuu meidän vuoksemme, hyvitämme ajan. Henkilökohtainen terapiaan liittyvä keskustelu sisältyy terapia-aikaan, näin emme vie hoitoaikaa seuraavalta asiakkaalta.

Terapiapalaute

Maksusitoumukseen sisältyy yksi terapiapalaute. Teemme tarvittaessa pyynnöstä ylimääräisiä palautteita / suosituksia / lausuntoja, mutta näistä veloitamme erikseen. Huomioittehan, että terapiapalautteen tulee olla lähettävällä taholla kaksi (2) viikkoa ennen seurantakäyntiä. Muistattehan siis ilmoittaa seurantakäynnin ajankohdan ajoissa (vähintään 2 viikkoa ennen), jotta terapeutille jää riittävästi aikaa kirjoittaa palaute.

Asiakaspalaute

Meille voi antaa palautetta asiakaspalautelomakkeella, joka löytyy odotustilastamme sekä nettisivuiltamme www.fysios.fi/palvelut/anna-palautetta.

Peruutukset

Huolehdittehan mahdollisista peruutuksista hyvissä ajoin, viimeistään hoitoa edeltävänä päivänä. Peruuttamattomasta ajasta tai saman päivän peruutuksesta ilman perusteltua syytä veloitamme asiakkaalta 40€. Kuitenkin kaikissa tapauksissa, joissa terapeuttimme on ajanut kotiin / päiväkotiin / kouluun eikä asiakas ole paikalla, veloitamme asiakkaalta km-korvauksen matkasta.

Soita peruutukset toimistomme numeroon 010 237 7048, tai jätä peruutus hoitavan terapeutin sähköpostiin ([email protected]). Peruutuksia ei voi jättää tekstiviestillä. Peruutuksen voi soittaa joka päivä 24 tuntia vuorokaudessa, myös
kaikkina juhlapyhinä. Anna puhelun hälyttää tarpeeksi kauan ja tarvittaessa jätä viesti vastaajaan.

Yhteistyöterveisin,

Jenni Hellman, toimitusjohtaja Fysios Terapia - Team

Takaisin Fysios Terapia-teamin sivuille >>


Asiakaspalautetta:

"Terapiasta ollut paljon apua. Iso muutos on vuodessa tapahtunut ja näen, että iso vaikuttava tekijä on ollut toimintaterapialla."